2016/06/20

睇樓事件簿 終於大結局

香港人,人生必經問題應該係土地問題,有父幹的例外。由我準備結婚開始,不計租盤,大大話話看了60個盤,要不是業主收樓,我應該會一直睇樓睇下去,睇樓事件簿可以大結局,最開心應該是P先生,因為終於唔使再睇樓了,睇樓真係好攰好Side時間。

老實說這不是我最喜歡的單位,要不是因為業主收樓,迫於無奈直接上車,我會一直睇樓睇下去,我心目中上車的時間應該是今年年尾。如果依家重新租一間屋,再立一張租約,淨租金已經十萬,最弊我本身無傢私電器,再買一套的話,又是一個天文數字。

最後幾經轉折下,終於遇到這個單位,考慮左半日,雖然有租客住緊,不能睇樓,不過因為附合我所有條件,所以無樓睇我都決定了。


其實,60個盤裡,大概得3-4個附合標準又啱Feel 的,說我是睇樓王都當之無愧,P先生一早都投降,我爸又說我要求太高。當我決定買樓,P先生第一個說贊成,我爸還吹我趕快落票。哈哈哈。

我有時問自己,係咪自己要求太高,不過一諗到幾百萬的事情,如果買一層自己都不喜歡的,隨時會後悔一世,就不斷繼續睇樓。

我又常常問阿媽,當年買樓佢睇左兩個就買左。噢,點解我睇成5X個都未買到....................

買樓真係好煩好複雜,不過,我終於唔使再交租,不過要開始上車做樓奴了。

沒有留言:

張貼留言